torsdag 9. juli 2009

Mine opplevelser: en ny start


En helt ny verden åpner seg, plutselig er man helt aleine. Var et lurt valg å trekke meg ut fra det gammle miljøet, men kjenner det er tungt å ikke ha så mange rundt seg lenger, men helt aleine er jeg heldigvis ikke. Man trekker seg litt unna, merker jeg sliter på de jeg har igjen rundt meg!

Som en ellert annen smart kar sa. Livet er som en bok med masse kapittler, så det er sikkert bare starten på et nytt å bedre kapittel. Blei mye farting en stund, kjenner det er godt å gå litt inn i seg selv også, hva er det jeg vil med livet! Det går ikke an å få med seg alt. Kjenner jeg begynner å finne ut hva jeg vill med livet mitt å det er mange år siden jeg har hatt mål i livet. Det er utrolig følelse å finne ut av det og ikke bare la seg følge med strømmen. Kommer mer!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar